vineri, 19 iulie 2019

Secretul victoriei asupra ispitei!

Toți trebuie să ne confruntăm cu ispitele, așa cum a făcut și Hristos. 
Nu avem nimic de câștigat dacă singuri ne așezăm în fața ispitei. 
De aceea, Hristos ne-a învățat să ne rugăm: „și nu ne duce în ispită, ci izbăveşte-ne de cel rău”. 
Aici este anticiparea divină și eliberarea de cel rău înainte ca acesta să ajungă la noi.

O tânără mamă creștină a învățat secretul conducerii protective a lui Dumnezeu. Rugăciunea a devenit o parte foarte importantă din viața ei și a ajuns foarte sensibilă față de călăuzirea Duhului Sfânt. Trăirea zilnică în Duhul a rezultat în rugăciunea făcută la timp pentru a preveni tragedia din viața copilului ei. 
Aceasta este mărturia ei:

„Într-o zi de toamnă, chiar înainte de începerea anului școlar, o mare teamă a cuprins brusc inima mea. 
Ceva tragic urma să se întâmple. 
Știam că unul din copiii mei este în pericol. Aceasta a fost o experienţă nouă pentru mine, pentru că am avut parte doar de fericire de când am fost salvată. 
Am realizat că aceasta era o avertizare de la Dumnezeu așa că am început să mă rog. Alinarea a venit și o mare pace m-a cuprins. M-am ridicat și am mulțumit lui Dumnezeu.

Când mi-am văzut copiii alergând pe stradă, am ieșit la poartă ca să îi întâmpin. În timp ce veneau, una din fete a zis că micul copil al vecinilor noștri tocmai a fost lovit de o mașină.

Copilul meu mai mic, Johnny, a venit cu o expresie nedumerită la mine și mi-a zis: „Mamă, mașina aceea m-ar fi lovit și pe mine, pentru că am traversat strada împreună, dar mașina a mers atât de repede că vântul de la mașină m-a luat și m-a împins din stradă.” I-am zis că a fost mâna lui Dumnezeu care l-a mutat din calea pericolului.”


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© SAMI Muntean - Blog