joi, 18 octombrie 2018

Cerșetorul universului

Am fost zilele trecute la cumpărături, eram cu un prieten. Când ieșisem din magazin am văzut o bătrână stând în fața magazinului, nu a cerut nimic, stătea doar cu mâna întinsă. Am evitat-o, la undeva 100 de metri de magazin m-am întors înapoi... i-am dat niște bani să-și ia ceva de mâncare și am plecat.

Știți, cam așa facem noi cu Dumnezeu. Mergem la biserică, ne închinăm, cântăm, predicăm iar la urmă stăm cu mâna întinsă ce primim. Un creștin adevărat nu va trăi doar prin credință, ci și prin mulțumire. Noi oamenii uităm să mulțumim de multe ori lui Dumnezeu, totuși... dacă ar fi să primim mâine tot ceea ce am mulțumit azi... nu știu de câte lucruri am avea parte. Noi suntem tipii ăia de oameni, terminăm repede rugăciunea ne ștergem genunchii de praf și Dumnezeu cu ale lui iar noi cu ale noastre... dar mulțumirea când? Dacă vrei să proslăvești pe Dumnezeu nu fă altceva decât să-i mulțumești pentru toate lucrurile care sunt și care nu sunt, pentru ceea ce ești și pentru ceea ce nu ești, pentru ceea ce ai și pentru ceea ce nu ai.

Dragi prieteni, vreau să va încurajez să aveți o viață de mulțumitori. S-a făcut un test psihologic, când întâlnești un cerșetor și vede că bagi mâna în buzunar el îți privește doar mâna să vadă ce-i dai. Prieteni, priviți mai mult fața lui Dumnezeu, nu doar mâna!





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© SAMI Muntean - Blog